FORO ERREALA.COM

Lugar de encuentro y debate sobre la actualidad de la Real Sociedad
Fecha actual 22 Sep 2018, 19:45

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 11 mensajes ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 00:37 
Sanse
Sanse

Badakit, gai honi buruz "primer equipo" atalean badola irikita post bat, baño atal honei bixigarri pixkat emateko biharrezkua ikustet partiduak ta jartzia hemendik aurrea. Esperoet norbaitek idaztia :lol:

Bueno, nola ikusten tzue partidua?? Irabazteko mouan, eo bildurrez zabezte??

Ze iruitze tzaizue pretemporadako emaitzak ta indako lana??

Zein hamaikako jarriko ziñuen Igandian?? (Hamaikako, ez hamaiketako :lol:)

Gora Erreala!

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 11:04 
Juvenil
Juvenil

ba egia esan pixkat nerbioso nao liga hasteko, mail berri bati egin behar diogu aurre emendik aurrea ta ez deu mail berri hau ezautzen.

aber ze pasatzean, baina nik irabaztea espero et

lenengo hiru partiduak irabazi ezkeo ondo eongo ginake :lol:

pretemporada?? bahh, tramite hutsa, nei horrek ez nau oso urduri jartzen, adibidez beitu denuexen lenengo urtia, partidu batez ez genun irabazi ta geo beitu....

nik konfiantza bakat, o esperantza behintzat

Y DALEEEE VOZ! Y DALEEEEE VOZ! Y QUE SE NOTE DONDE ESTÁ TU AFICIOOOOOOON!
ERREALAAAAAAAA ERREALAAAAAAA QUE ESTE AÑO VAMOS A SALIR CAMPEOOOOOON!
Y DALE VOOOZ.....

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 12:04 
Real C
Real C

atotxa escribió:
ba egia esan pixkat nerbioso nao liga hasteko, mail berri bati egin behar diogu aurre emendik aurrea ta ez deu mail berri hau ezautzen.

pretemporada?? bahh, tramite hutsa, nei horrek ez nau oso urduri jartzen, adibidez beitu denuexen lenengo urtia, partidu batez ez genun irabazi ta geo beitu....

gehi bat :lol:

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 13:41 
Sanse
Sanse

redsand escribió:
atotxa escribió:

gehi bat :lol:

Ba bai, egiya esan nik pentsatzen diatenan zoze dakak idatzita, ta sendo hasten bagaituk, konfiantza haundiya hartuko diu ta lanakin aurrea jarraituz iyotzeko mouan izango gaituk..

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 15:02 
Juvenil
Juvenil

ez da erraza aurten espero digun deboraldi hau. igotzen ez bagara jende guztia taldea eta kluba zorrotz kritikatuko ditu(gu geuk lehenak izango garela) eta igotzen badira , logikoa inzago da inork ez dio inolako meriturik emango.

nik badut esperantza(normalean baikorra izaten bizitzaren arlo guztitan) , eta irrikiz nago igandea heldu eta berriz anoetako ingurutara jun , garagardo pare bat edan eta futbolaren giro polit hori bizitzeko.

piztu gaitezen denok eta gora erreala ea lehen bait lehen bueltatzen garen gurea den mailara..

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 15:09 
Sanse
Sanse

peleida escribió:
ez da erraza aurten espero digun deboraldi hau. igotzen ez bagara jende guztia taldea eta kluba zorrotz kritikatuko ditu(gu geuk lehenak izango garela) eta igotzen badira , logikoa inzago da inork ez dio inolako meriturik emango.

nik badut esperantza(normalean baikorra izaten bizitzaren arlo guztitan) , eta irrikiz nago igandea heldu eta berriz anoetako ingurutara jun , garagardo pare bat edan eta futbolaren giro polit hori bizitzeko.

piztu gaitezen denok eta gora erreala ea lehen bait lehen bueltatzen garen gurea den mailara..

Nik dakiten gauza bakarra dek , 2 urten barruan ezpagea iyotzen, asko kostatuko zakukela iyotzia.

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 18:03 
Txiki
Txiki

Argi dago castellori irabazi ein behar zaiola. Bigarren mailan ez dago talde txikirik (Eibarrekin ere kontuz). Lehen mailan beti pentsatzen genun nastic, levante eta horrelakoei fijo irabaziko geniela. Orain erreferentzia gutxi ditugu ta ezin gara fida ezta Ejidoz ere.

Beraz, punttuak lehen bailehen lortzen hasi behar gara (lehenengo 12 puntuetatik 9 edo lortuz) ta ahal den neurrian besteengandik urrundu. Bestela, akabo

AITOR ZABALETA, GOGOAN ZAITUGU!!!

Agur Raynald, Javi, Karpin, Bittor, Nihat, Aitor, Darko... beti egongo zarete Errealaren historian!

Asunto:
NotaPublicado: 23 Ago 2007, 21:22 
Real C
Real C

nik, temporada hasteko kriston goguak ttut, ez dakit zertik bino ala da. Ne sutez hasierako partidutan asko kostatuko digu kategori berrira moldatzia bino enau iruitzen forotik saten den bezela ain ekipo onak daudenik. Ne pronostikotan dao lenengo partidua iabazi ta bigarrena eibarren kontra empate, iruitzen nau hain kanpo txikitan ta eibarrekuk eongo din motibaziyukin oso zaila izango dela bertan iabaztia.

pretenporada hasieratik mierda bat izan da, planifikaziyo exkaxa, lenengo partiduk etzuten eon ber ta geo holandara jun ta maratoi bat iten dute. eske oi erabaki zunak ez dakit nun zekan burua.

Nik jarriko nun ekipua izango zen

bravo (bino riesgo jarrikou)
Martinez-Gonzalez-Lopez-Sarasola(hau ez dut zautzen bino nola hau jarko dun)
Garitano-Aranburu-Dado
Delibasic--Garigol-Vaughan ( naiz ta ez entrenatu taldiakin)

Asunto:
NotaPublicado: 24 Ago 2007, 00:41 
Sanse
Sanse

peleida escribió:

Igotzekotan oso onuragarria izango litzateke gure mutilentzat. Lehenengo maila bere kabuz eskuratzeak beraien konfidantza ikaragarri handituko du.

Nolabait azken urteotan ematen zuen gure mutilek ez zutela bere burua lehenengo mailatzat jotzen, eta kanpotikan batenbatek etorri beharko luke maila hori mantendu genezan.

Baina aurten lortzen baldin badute eta nire ustez lortu daiteke ez baidira makalak, ikusiko zuketen beraiek lortu dutela maila, ez beste batzuk, eta hortik aurrera, kanpotik etorritakoak oraindik maila altuagora igotzeko langunduko lukete, 90 hamarkadan bezala, 2003 urtean bezala. Konfidantza leherketa izango litzateke.

Zalegoari dagokionez, onuragarria izan daiteke baitaere. Bigarren mailan sasi zaleak ez garela erakutsiko dugu. Urte hauetan euki dugun maila eta ikusitako futbolaren maila aintzakotzat hartuko dugu igotzekotan.

Hori espero det behintzat.

Denboraldiari dagokionez abstinentzia sindrome ikaragarria daukat. Hobe hasi eta hero esango dizuet ze nolako zirrarak dauzkadan.

Asunto:
NotaPublicado: 24 Ago 2007, 11:03 
Cadete
Cadete

aurreko denboralditan ze ekipo igo dian ikusita, oso garrantzitsua izango da ( bai zaletuan aldetik ta baita jokalari beraien aldetik) nahiz ta aurrenengo bi partidutatik bat bera ez irabazi lasai egotia. 42 partidu, partida asko dira.
Pretemporada ez zaiak asko gustatu, ez resultado aldetik,baino irakurri ta entzun diatenagatik ez dik ematen fisikoki paliza asko hartu dienik, ta partidu asko diala ikusita garrantzitsua izango dek. Hori bai entrenatzaileai hasiera batian itxura ona hartze ziot. Ikusiko diu.

Ta irrikitan nitxok igandea ailatu ta anoeta sartze haizenean barruan sentitzeken koskileua sentitzeko.

aupa mutilak!! burua altxa ta beti aurrera!! redioss!!

Asunto:
NotaPublicado: 26 Ago 2007, 22:35 
Sanse
Sanse

Azkenian ikusi da, 0-2 ta etxea...

Aber Eibarren irabazten deun, ke por tzierto, aurretik dazkau.

Nuevo tema Responder al tema  [ 11 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]