FORO ERREALA.COM

Lugar de encuentro y debate sobre la actualidad de la Real Sociedad
Fecha actual 24 Sep 2018, 00:52

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ] 
Autor Mensaje
NotaPublicado: 01 Oct 2009, 22:24 
Txiki
Txiki

egia esan hau hemen jarri behar den eztakit baina tira, berdin dio:

nik askotan izaten dut eztabaida hau nire ingurukoekin, neuk bezala errealaren zaleak ez direnekin batez ere. geure euskaldunon arteko "anaikidetza" sentimendua dela eta askok diote ez dutela ulertzen nola izan diezaiokedan(honela idazten bada) athletiki gorrotoa, are gehiago, nik esaten diet adibide bat jartzeagatik real madrili baino gorroto handiagoa diodala geure bizilagunari.
nik neure artean hau pentsatzen dut:zergatik eduki behar diot aprezioa historian nire taldeari gehien izorratu dion klubari?. euskaldunak izateagatik bakarrik?? beraiek ez al zuten pentsatzen gu euskaldunak ginela jokalariak hostu eta beren kantera bihurtu gintuztenean.
gai honi buruz zuen iritzia jakin naiko nuke, ni bezela realzaleak zaretenona.

agur eta ondo izan

NotaPublicado: 01 Oct 2009, 22:31 
¡ Erreala !
¡ Erreala !

no se que has dicho, pero gora el werden bremeennnnn mvbm mvbm mvbm mvbm

NotaPublicado: 01 Oct 2009, 22:33 
Txiki
Txiki

genarito escribió:

mvbm mvbm mvbm mvbm

NotaPublicado: 01 Oct 2009, 22:36 
Txiki
Txiki

Eskerrak zu bezalako jendea badagoela.Nire ingurukoek ere, iritzi berbera dute eta ni ere zure iritziaren aldekoa naiz.
Harritu egin nau, horrelako post bat ikusteak baina poztu aldi berean jeje.
Jendeak madridi gorroto gehiago dio, athletik-i baino eta hori ez dakit zergaitik den.Zuk ongi esan duzun bezala,athletikek jokalariak hostu besterik ez dizkigu egin.Madridek berriz, gure proposamena onartu zuen (urtemugaren partiduarena hain zuzen).
Anaiek ez diote elkarri lapurtzen!!!

NotaPublicado: 01 Oct 2009, 22:38 
Txiki
Txiki

realista escribió:
genarito escribió:

mvbm mvbm mvbm mvbm

WERDER BREMEN mvbm mvbm mvbm mvbm !!!

NotaPublicado: 01 Oct 2009, 23:03 
Real C
Real C

Euskaldun izatea...
euskal kultura eta nortasunaren ondarea jasotzea, eta hau bizirautea nahi izan eta hortarako lan egitea ere. Hori da euskaldun izateaz gain, gogoz izatea da.
Jakinda, euskal izate horren biziraupenak berme sendorik ez duela egungo testuinguruan ere, eragin lezake norbanakoak halako konpromezu bat, ideal honen zerbitzura, hartu nahi izatea.
Kontuan harturik euskal izatearen ondare hori, kolektiboa dela, arrunta da anaikidetza sortzea kolektibo horren baitakoen artean.
Baina adiiiiii!!!
Anaikidetza hori euskal izate, nortasun eta delako halakoetan oinarritzen da. Horretan. Ez da makala. Baina ez gara itsutu behar. Nire ustez bederen.
Baina... Arestian aipaturiko norbanako konpremezuak, nortasunean eta zio zehatz batean oinarriturikoa dena, ez zintuzke/ninduke zertan lotu beharrik euskaldun bortxatzaile batekiko. Nahiz eta delako bortxatzailea, nire kolektiboko kide izan, nahiz eta harekiko halako "anaikidetza" eduki
ez dakit behar beste argi azaldu dizudan nire iritzia

Laburbiltzeko: hiltzaile, bortxatzaile, putakume edo halako kabroi batekiko, nire euskaldun izatearen anaikidetzak ez du balio. Balio duena, benetan balio duena, gizaseme zintzoa izatea da. Eta gerokoak gero. Hori da nire jerarkia, nire irizpidea.

Beraz, athletik gure anaia? eta? niri zer? Ni puteatzen nauena putakumea da, euskaldun, errusiar zein txinatar izan.
Nire anaia zintzoa izango bada, ez nau etengabean puteatuko.
Zintzoa ez bada, doala porkulo hartzera.

OHARRA: euskaldun izatearen hartan, argi utzi nahi nuke oso izaera aberatsa eta pluralez osatua dela. Ez baita gauza bera euskaldun izatea XVII. mendean, zein XXI.ean... ez baita gauza bera Lautadan izatea, edo Maule herrian... Euskal Herria ezagutzen duenak, euskal herritarrak ezagutzen dituenak, badaki zein heterogeneoa den gure euskaldun nortasuna. Zein aberatsa, eleaniztuna etab.

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 15:38 
Txiki
Txiki

Mixel_Loinaz escribió:
Euskaldun izatea...
euskal kultura eta nortasunaren ondarea jasotzea, eta hau bizirautea nahi izan eta hortarako lan egitea ere. Hori da euskaldun izateaz gain, gogoz izatea da.
Jakinda, euskal izate horren biziraupenak berme sendorik ez duela egungo testuinguruan ere, eragin lezake norbanakoak halako konpromezu bat, ideal honen zerbitzura, hartu nahi izatea.
Kontuan harturik euskal izatearen ondare hori, kolektiboa dela, arrunta da anaikidetza sortzea kolektibo horren baitakoen artean.
Baina adiiiiii!!!
Anaikidetza hori euskal izate, nortasun eta delako halakoetan oinarritzen da. Horretan. Ez da makala. Baina ez gara itsutu behar. Nire ustez bederen.
Baina... Arestian aipaturiko norbanako konpremezuak, nortasunean eta zio zehatz batean oinarriturikoa dena, ez zintuzke/ninduke zertan lotu beharrik euskaldun bortxatzaile batekiko. Nahiz eta delako bortxatzailea, nire kolektiboko kide izan, nahiz eta harekiko halako "anaikidetza" eduki
ez dakit behar beste argi azaldu dizudan nire iritzia

Laburbiltzeko: hiltzaile, bortxatzaile, putakume edo halako kabroi batekiko, nire euskaldun izatearen anaikidetzak ez du balio. Balio duena, benetan balio duena, gizaseme zintzoa izatea da. Eta gerokoak gero. Hori da nire jerarkia, nire irizpidea.

Beraz, athletik gure anaia? eta? niri zer? Ni puteatzen nauena putakumea da, euskaldun, errusiar zein txinatar izan.

OHARRA: euskaldun izatearen hartan, argi utzi nahi nuke oso izaera aberatsa eta pluralez osatua dela. Ez baita gauza bera euskaldun izatea XVII. mendean, zein XXI.ean... ez baita gauza bera Lautadan izatea, edo Maule herrian... Euskal Herria ezagutzen duenak, euskal herritarrak ezagutzen dituenak, badaki zein heterogeneoa den gure euskaldun nortasuna. Zein aberatsa, eleaniztuna etab.

honelako erantzun baten aurrean hitzak soberan fj

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 17:06 
Txiki
Txiki

Hori da hori hitz egitea gizon.

Nire edo gure igurukoek horrela pentsatuko balute, e, ''Realista''?

kk dhnzz kk dhnzz

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 18:31 
Txiki
Txiki

baino beno bakoitzak bere inguruetan gure ikuspuntua defendatu beharko du. a xtzierto, soria jun behar aldezute??

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 20:54 
Sanse
Sanse

Ni hor nabil saiakeretan, baina ez dago erraza...

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 22:37 
¡ Erreala !
¡ Erreala !

Mixel_Loinaz escribió:

Amen.

NotaPublicado: 02 Oct 2009, 22:45 
Txiki
Txiki

nik atzo goazen errealako batekin itzein nun ta gaur deitzekotan gelditu nintzan. azkenian eztit telefonoa artu, beraz hemen geatu behar... llbl lv jg llbl lv

NotaPublicado: 03 Oct 2009, 11:32 
Sanse
Sanse

larratxo escribió:
Mixel_Loinaz escribió:

Amen.

Hori da nire pentsaera laburtzen duen paragrafoa.

NotaPublicado: 05 Oct 2009, 19:18 
Juvenil
Juvenil

malone escribió:
larratxo escribió:
Mixel_Loinaz escribió:

Amen.

Hori da nire pentsaera laburtzen duen paragrafoa.

hoi duk eta arrazoia!!

guztiz ados!

Y DALEEEE VOZ! Y DALEEEEE VOZ! Y QUE SE NOTE DONDE ESTÁ TU AFICIOOOOOOON!
ERREALAAAAAAAA ERREALAAAAAAA QUE ESTE AÑO VAMOS A SALIR CAMPEOOOOOON!
Y DALE VOOOZ.....

NotaPublicado: 22 Feb 2010, 17:27 
Real C
Real C

Nire ustez Atletic errealak behar duen etsaia da . Atletic existituko ez balitz , geure bizitza azpergarriagoa izango litzateke . Beti beharrezkoa da auzokoa den baten bat harreman txarra duzunarekin eta beti muturka ibiltzen zarenarekin , gatza eta piperra jartzeko zeure bizitzan cvxn . Atletickek paper hori betetzen du , eta noizbehinka diru mordo bat ematen digu jokalari traketz batengatik vbm .

Nazka gehiago ematen dit FCB Barcelona . Beti azaltzen dira zure lagunak izango balira bezala , baina ahal badute ,errealeko jokalariak lapurtzeaz gain , gol pila bat sartzen dizute , Anoeta ikusle lerdoak, Barcelona animatzen ari diren bitartean hd .

NotaPublicado: 22 Feb 2010, 22:45 
Sanse
Sanse

Enitxakian beine hau esango nianikan bainan "sin que sirva de preZedente", Rigatonekin natxiok. cvxn

Bazakiu Aleti gure betiko kontria dala, baina halare Bartzelonakuak putakumeo txuk. Etzakiat enteitzen tzuen, TROBADA o bazákae ba buruan katalan habek? Ba honek Realai etzeok mesede haundikan ingo. Hi betitikan primerako ekipua ezan baldin balai, nola jungo lai uan urte askuan hire kategori bertan ibili dan batzuena? Batzuek esate eyat pa, etzakae buroikan alde hortatikan.

Klaro, akaso zea ezango dek, izorratzeko. Naezta esan eztala hala.

Nere parezerrian e Bartzelonai nazka espezial bat zukat.

NotaPublicado: 08 Nov 2010, 18:59 
Txiki
Txiki

liga espainolaren eremuan ez dauka inolako zentzurik euskaldunaren bizi iraupenaz hitz egitea, hor negozioa agintzen du eta athletic jokalari euskalduna erreala baina hobeto baloratzen du beraz jokalaria eta athletic ados nahiz eta eta zu bere borondatearen kontra txuri urdinez jantzi nahi izan, ikusi bestela igor gabilondo ze konten dago bere aurretik beste batzuk (alkiza, ziganda... ) egon ziren bezela.

Nuevo tema Responder al tema  [ 17 mensajes ] 

Todos los horarios son UTC + 1 hora [ DST ]